The sun is shining!! - Reisverslag uit Solna, Zweden van Astrid Boom - WaarBenJij.nu The sun is shining!! - Reisverslag uit Solna, Zweden van Astrid Boom - WaarBenJij.nu

The sun is shining!!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

10 Maart 2007 | Zweden, Solna

Hallo allemaal!

Hier even een berichtje van uit het zonnige Stockholm!

Op dit moment zit ik samen met Pieter buiten op de campus te studeren!! Ja echt waar, ik ben geen grapjes aan het maken!! Om ons heen liggen nog een aantal grijze sneeuwplekken, maar het is zo lekker dat we het gewoon niet konden laten om ons weer binnen op te sluiten :D.

Heel veel liefs Astrid

ps: Pieter is zelfs zo optimistisch dat hij zijn zomerkleding aan heeft gedaan :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Vanwege mijn studie Internationaal & Europees Recht moet ik minimaal een half jaar tijdens mijn master in het buitenland studeren. Daarom zal ik in augustus 2006 voor één jaar gaan studeren aan de Universiteit van Stockholm.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 61813

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2006 - 20 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: