brief Socrates - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Astrid Boom - WaarBenJij.nu brief Socrates - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Astrid Boom - WaarBenJij.nu

brief Socrates

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

16 Maart 2006 | Nederland, Schaijk

Vandaag heb ik eindelijk de brief ontvangen van Socrates m.b.t. mijn aanmelding voor Zweden!
Ik heb een positief advies gekregen van de Erasmus-selectiecommissie, onder voorbehoud dat ik voor mijn vertrek nog wel de nodige studiepunten binnen haal, met name voor Burgerlijk Recht. Daar ga ik dus de komende maanden hard voor blokken!
Socrates zal mij nu gaan aanmelden bij 'Stockholms Universitet'.
Nu moet ik allerlei gegevens invullen en heel veel gaan regelen! Ik moet een toelage aanvragen, vakken uitkiezen, vlucht boeken enzenz.
Deze maand zal ik sowieso mijn Zweedse taalcursus aan gaan vragen, zodat ik al een aantal zweedse woordjes ken voordat ik er daadwerkelijk ben ;)!

Nou jullie horen weer van mij zodra ik meer weet!

Groetjes Astrid

ps: als jullie nog goede/leuke tips voor mij hebben, laat het dan weten!