Vertrek - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Astrid Boom - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Astrid Boom - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

19 Augustus 2006 | Nederland, Schaijk

Dag allemaal!

Nog één nachtje slapen en dan is het eindelijk zover!! Ik ga naar Zweden, naar Stockholm!!!
Na een lange tijd hierop gewacht te hebben, naar verlangd te hebben en natuurlijk over gezeurd te hebben ;) is het moment nu aangebroken.

Morgen zal ik rond 13.00 uur richting vliegveld Weeze (Niederrhein) vertrekken met een grote koffer (die natuurlijk te zwaar is :s), een backpacktas als handbagage en natuurlijk nog mijn laptoptas als handbagage (oftewel één stuk teveel aan handbagage :s). Ik zal er waarschijnlijk als een pakezel uitzien, maar ja, je moet er iets voor over hebben hè om 10 maanden in het buitenland te mogen studeren haha!

Om 16.10 uur vlieg ik samen met Philippa naar Stockholm. De vlucht duurt ong. een uurtje, daarna gaan we door naar ons hotel. De volgende dag kunnen we dan onze kamersleutels op halen.

Nou jullie zullen zo snel mogelijk iets over mijn avonturen in Zweden horen. Dit is mijn laatste bericht vanuit het regenachtige Nederland.

Liefs Astrid

ps: ik wil iedereen nog bedanken voor de gezellige laatste weken en uitjes!! Ik zal jullie allemaal erg gaan missen!!

Oww en voor degene die mij mobiel willen bereiken: tot 27 augustus geldt mijn huidige nummer, daarna ben ik tot 30 augustus niet bereikbaar, en vanaf laatstgenoemde datum wordt mijn huidige nummer overgezet op een prepaidkaart.

  • 19 Augustus 2006 - 16:05

    Loesje:

    Zweden is vetjes!

    xxx

  • 21 Augustus 2006 - 07:42

    Je Mam:

    Je zag er inderdaad uit als een pakezeltje .......... enne je had behoorlijk wat overbagage, het is maar goed dat je ticket zo voordelig was.

    Ik voel me eigenlijk een beetje geamputeerd, je bent toch nu echt niet even in Heesch .......

    Geniet er van !!!!!!!


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Vanwege mijn studie Internationaal & Europees Recht moet ik minimaal een half jaar tijdens mijn master in het buitenland studeren. Daarom zal ik in augustus 2006 voor één jaar gaan studeren aan de Universiteit van Stockholm.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 61830

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2006 - 20 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: