De pret kan beginnen!! - Reisverslag uit Solna, Zweden van Astrid Boom - WaarBenJij.nu De pret kan beginnen!! - Reisverslag uit Solna, Zweden van Astrid Boom - WaarBenJij.nu

De pret kan beginnen!!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

01 November 2006 | Zweden, Solna

Hallo Allemaal!!

Even een heel kort berichtje van mij...

Ik werd vanochtend wakker en keek uit mijn raar... en tada: SNEEUW!!!

Het is nu mooi wit en de vlokjes vallen uit de lucht!!

Het maakt mij helemaal blij :)!

Liefs Astrid

  • 01 November 2006 - 14:51

    Charlotte:

    hopelijk blijft de sneeuw hier nog eventjes weg...;)

  • 01 November 2006 - 20:19

    Dominique:

    Hey Astrid!
    Het werd nu toch wel echt tijd voor een reactie, lees al je belevingen regelmatig. Sneeuwww geweldig!! Hier in Glasgow heeft de herfst echt zijn intrede gedaan heerlijk :D Alleen jammer van die kou en de welbekende regen.
    Zeg heel veel plezier nog en ga door met genieten van het Erasmus-leventje!

    Liefs Dominique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Vanwege mijn studie Internationaal & Europees Recht moet ik minimaal een half jaar tijdens mijn master in het buitenland studeren. Daarom zal ik in augustus 2006 voor één jaar gaan studeren aan de Universiteit van Stockholm.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 61835

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2006 - 20 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: